Koncovka výfuku vlevo i vpravo je symbolem silného motoru, pořádný motor totiž samozřejmě potřebuje výfukový systém s dostatečným průtokem výfukových plynů. Pohled na dvě koncovky je navíc lahodou pro oko a zpravidla i pro ucho.
Naše nabídka pak obsahuje duplexní výfuky bez ohledu na velikost a sílu motoru - zkrátka výfuky od nás si můžete dát na jakýkoliv vůz. Odměnou za to vám bude vyladěný zvuk auta, dvě výfukové koncovky totiž nabízejí krásnou zvukovou škálu díky dělení průtoku plynů na každou koncovku zvlášť.
Kompletní sady výfuků, jež rovněž naleznete v naší nabídce, jsou sady, které obsahují vše od zakončení svodů až po koncový tlumič výfuku. Cílem sportovních sad je vylepšit zvukové, vzhledové ale i výkonové vlastnosti vozidla. Splnění všech zákonných požadavků a limitů pak garantuje homologace výfuku.
Jak může být homologovaný výfuk duplexní, a přitom mít krásný hrubý zvuk a dobré vlastnosti? Jednoduše, normy homologace totiž nabízejí určitý rozsah. Výrobci se snaží uspokojit všechny požadavky a přitom nabídnout vše. Snaha výrobců vozidel, až na výjimky, směřuje k přijatelnému tichu ve vozidle, naopak úpravci směřují k opačnému extrému - chtějí se dostávat až na limit hluku, který norma povoluje.
Toto jde ruku v ruce s vymýváním výfuku a s výkonem vozidla. Na základě toho je výkon vozidla optimalizován a nedochází k negativním ztrátám výkonu při tlumení ruchů.
Nejluxusnějším materiálem používaným na výrobu výfuků je nerez. Jedná se o poměrně levný materiál, který navíc nepodléhá korozi, ale přitom jeho vzhled se nachází na samé špici pomyslného žebříčku, pokud bereme v potaz běžné materiály. Krom toho má nerez dále i velmi dobré vlastnosti z hlediska odporu proudícího vzduchu a nabízí vysoký potenciál pro zlepšení vymývání výfukových plynů.